امروزه پخش آگهی در صدا و سیما از سریع ترین و پربازدیدترین روش های تبلیغات محسوب می شود. به طوری که می توانید در مدت زمان کمی بخش قابل توجهی از مخاطبان را به مشتریان خود تبدیل کنید. طبیعتاً آگهی های تبلیغاتی یکی از پر هزینه ترین نوع تبلیغات هستند. از هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب برند گرفته تا هزینه پخش آگهی در رسانه ملی.
تبلیغات در صدا و سیما به منظور معرفی محصولات جدید، فرآیند ساخت کالا و معرفی خدمات به مخاطبان است. مردم جامعه به تبلیغاتی که در صدا و سیما پخش می شود اعتماد بیشتری دارند؛ از این رو می توان گفت اکثر تبلیغاتی که در این بستر پخش می شوند به بازدهی بالایی دست پیدا می کنند. البته هر چه دفعات پخش تیزر تبلیغاتی شما در تلویزیون و رادیو بیشتر باشد، مشتریان بیشتری را به خود جذب خواهید کرد.
در سال های اخیر صدا و سیما برای حمایت از صاحبان کالا طرح های تشویقی ویژه ای در نظر گرفته است. به طوری که پس از تعیین بودجه اولیه از سوی صاحبان کسب و کار، صدا و سیما با توجه به نوع تیزر تبلیغاتی بودجه شما را با طرح های تشویقی چند برابر می کند. با این شیوه علاوه بر چندین برابر شدن بودجه اولیه شما، دفعات پخش بیشتری خواهید داشت.
برای پخش آگهی تبلیغاتی در صدا و سیما دو نوع قرارداد وجود دارد. قرارداد مشارکتی که با تفاهم شبکه و صاحب کالا به عنوان حامی مالی بسته می شود. قرارداد فرهنگی که با تشخیص سازمان صاحبان کالا مبلغ کمتری برای پخش تیزر تبلیغاتی خود پرداخت می کنند.
شرکت موبیتو با بهره مندی از افراد متخصص در زمینه تبلیغات در رسانه های تبلیغاتی به خصوص تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی از ساخت تیزر تا پخش آن در رسانه های پرطرفدار را بر عهده می گیرد. ساخت انواع تیزر تبلیغاتی (اعم از فیلم های مستند، آموزشی، رئال انیمیشن و انیمیشن)، تنظیم جدول پخش تیزر تبلیغاتی با توجه به بودجه، پخش تیزرهای تبلیغاتی در کانال های صدا و سیما را انجام می دهد.
تعرفه تبلیغات در صدا و سیما بسته به ثانیه تیزر تبلیغاتی، شبکه پخش آگهی و زمان پخش آگهی بستگی دارد. برای مثال اگر بخواهید آگهی تبلیغاتی خود را در شبکه های 1، 2، 3 و نسیم در زمان پخش فیلم یا برنامه ای پرطرفدار پخش شود، هزینه شما بالاتر خواهد رفت. البته صدا و سیما برای حمایت از صاحبان کالا امتیازهای تشویقی خوبی در نظر گرفته که می توان با هزینه کمتر تبلیغات بیشتری داشته باشید.