تبلیغات گسترده در اینستاگرام


امروزه با پر رنگ شدن نقش رسانه های اجتماعی در زندگی روزمره شاهد کسب و کارهای اینترنتی یا همان آنلاین شاپ های بسیاری هستیم. به طوری که بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان بسیاری از کسب و کارها تصمیم گرفتند برای فروش بیشتر در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند. در بین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین رسانه ها برای فروش آنلاین محسوب می شود.
در اینستاگرام با کمی تبلیغ هوشمندانه می توانید مخاطبان بسیاری را جذب کنید و روز به روز نرخ فروش خود را افزایش دهید. این در حالی است که در 90 درصد مواقع میزان فروش شما باعث بازگشت پولی که صرف تبلیغات کرده اید می شود. اما بارهای در این رسانه شاهد پیج ها یا افرادی بوده ایم که با وعده های دروغین سیلی از فالوورهای فیک و بدرد نخور را به پیج شما سرازیر کرده اند.


تبلیغات گسترده در اینستاگرام چیست؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که با یک بار تبلیغ در پیج پرطرفدار شاهد افزایش فالوورهای میلیونی خواهند شد. اما اگر می خواهید با رقبای حرفه خود در ایستاگرام رقابت کنید و مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهید باید از روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام استفاده کنید.
بیلبوردهای تبلیغاتی داستانی یا به اصطلاح دنباله دار را دیده اید؟ بیلبوردهایی که در جای جای شهر با کلمات کوتاه و سوالی شما را به فکر وا میدارند. به طوری که منتظر سوپرایز آن برند و خرید محصول جدید هستید. تبلیغات در اینستاگرام هم به این شکل است. زمانی که در مدت زمانی خاص تبلیغات مجموعه ای خود را در چند پیج یا حتی دیگر شبکه های اجتماعی پخش کنید، می توانید در مدت زمان کمی مخاطبان زیادی جذب کنید. تبلیغات گسترده اینستاگرام در صورتی که به صورت هوشمندانه و دقیق برنامه ریزی شود بازدهی بالایی خواهد داشت.



انواع تبلیغات در اینستاگرام

  • تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
  • تبلیغات استوری اینستاگرام
  • تبلیغات ساعتی ایسنتاگرام
  • تبلیغات ریچ اینستاگرام
  • تبلیغات ایمپریشن اینستاگرام

بازدهی بالا در تبلیغات گسترده اینستاگرام

اگر می خواهید تبلیغات گسترده اینستاگرامی پر بازدهی داشته باشید، اولین شرط آن خلاقیت است. اول از پیج خودتان شروع کنید. پیج اینستاگرامی خود را با محتواها و تصاویر جذاب پر کنید. پس از آن به فکر پوستر یا تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه باشید. فراموش نکنید که اگر تبلیغات شما به حد کافی سرگرم کننده یا جذاب نباشد مخاطبان از مشاهده تبلیغ صرف نظر می کنند. پس به قانون 6 ثانیه طلایی فکر کنید و پوستر یا فیلمی جذاب بسازید.
پس از آن به دنبال پیج های پر بازدید با فالوورهای بالا باشید. البته با وجود ربات ها و فالوورهای فیک، این کاری سخت و دشوار خواهد بود! اما نگران نباشید با مدیریت تبلیغات شما توسط مجریان تبلیغاتی می توانید تمام نگرانی خود را فراموش کنید.



کار مجری تبلیغاتی چیست؟

مجری تبلیغاتی با مدیریت تبلیغات شما در رسانه های مختلف با توجه به بودجه برنامه یک تبلیغات گسترده و ویژه را می چیند. در نتیجه اگر تجربه زیادی در رابطه با تبلیغات اینستاگرام ندارید، با تعیین بودجه و مشاوره از مجری تبلیغاتی مدیریت تبلیغات گسترده خود را به افراد خبره بسپارید.





پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


نظر


اسم

ایمیل

آدرس اینترنتی


تماس با ما