یکی از کلمات پر کاربرد در دنیای سئو، محتوا و دیجیتال مارکتینگ، رپورتاژ آگهی است. اما رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ رپرتاژ آگهی یا همان Advertorial به تبلیغات متنی گفته می شود که در قالب یک خبر یا گزارش منتشر می شود. انتشار رپورتاژ خبری یکی از موثرترین روش ها برای برندینگ و بهتر دیده شدن کسب و کارها است.
اما هر نوع محتوایی رپورتاژ محسوب می شود؟ برای نوشتن رپرتاژ آگهی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ Advertorial چه تاثیری در بهبود رتبه سایت دارد؟ آیا رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغ محسوب می شود؟ در این مقاله موبیتو قصد داریم تا شما را با رپورتاژ آگهی و اهمیت آن در بهبود رتبه سایت و برندینگ کسب و کارها آشنا کنیم.