براساس آنچه پیش از این گفتیم پوش نوتیفیکیشن به شما این امکان را می دهد که از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایل با کاربر و مشتری بالقوه خود تعامل داشته باشید و اطلاعاتی که می خواهید در صفحه گوشی همراه کاربران نمایش دهید. اما پوش نوتیفیکیشن مزایای دیگری نیز دارد:
-‌ پیام های پوش نوتیفیکیشن در فیلتر های اسپم قرار نمی گیرد
-‌ لوکیشن محور است
-‌ نرخ کلیک نوتیفیکیشن ها تقریباً‌ دو برابر نرخ کلیک در ایمیل است
-‌ تبلیغات پوش نوتیفیکیشن مانند پیامک (sms) و سایر اطلاعیه های موبایلی است و در اختیار افرادی قرار می گیرد که اپلیکیشن مشخصی را روی گوشی موبایل خود نصب کرده اند.
-‌ از طریق پوش نوتیفیکیشن می توان کاربران را به استفاده دوباره از اپلیکیشن ترغیب کرد، حتی اگر کاربر از آن اپلیکیشن برای مدتی استفاده نکند
-‌ از همه مهم تر جایگاه تبلیغاتی فوق العاده برای نمایش کسب و کارتان است
چگونه از طریق پوش نوتیفیکیشن کاربران را به تعامل بیشتر تشویق کنیم؟
۱.‌ کاربران را به کانال های بازاریابی مانند شبکه های اجتماعی سوق دهیم.
۲.‌ محصول خود را با پیشنهادی ویژه عرضه کنیم.
۳.‌ تجربه کاربری را بهبود ببخشیم.